dimecres, 14 d’agost del 2024

Arribada a Tororo


Quan vaig haver d'anar cap a Catalunya per operar-me, em van sorprendre missatges d'ugandesos a les xarxes socials demanant pregàries per mi als seus contactes, posant alguna foto meva i amb paraules ben boniques. Us poso un exemple d'una pregària del professor que coordina l'hort de l'escola.

En tot aquest temps, cada dia he rebut missatges d'ugandesos escrits des de l'amistat. Pensava que anirien disminuint, però no va ser així. Per tant, ja m'imaginava que el retrobament seria molt bonic! I així ha estat.

Però sí que m'ha sorprès la rebuda tan càlida de la comunitat de monjos. Home, ja sabia que em rebrien bé. Però no m'esperava tantes abraçades ni tanta alegria sincera que vaig captar en molts d'ells. I en dono gràcies.

Són dies de molta feina. Em trobo bé, i intento posar al dia moltes tasques que tenia pendents. Aquí s'estan acabant els exàmens del segon trimestre, els estudiants van de vacances i, per tant, tindré unes setmanes més "lliures" (si és que es pot dir així) per actualitzar moltes activitats.

9 comentaris:

  1. En siguin conscients o nó,
    tu els ets LA PROVIDENCIA DE DÉU,
    d' aquí la seva alegria, davant el teu retorn,
    els teus projectes, les teves aptituts, el teu acompanysment i amistat...

    Jo ho veig així, i en dóno gracies a Déu !

    Que tingueu un bon dia !

    ResponElimina
  2. Me n'alegro molt del que dius, Sergi!!! Penso que per tu ha estat molt important la càlida rebuda que t'ha fet la comunitat, segur que és el resultat del teu esforç diari!!! Moltes felicitats!!!
    He llegit al santoral que avui és el sant del Pare Kolbe del que tu ens has fet arribar la devoció que li tens!!! Moltes felicitats també!!!
    Moltes gràcies per continuar informant-nos tot i la feina pendent...

    ResponElimina
  3. Un goig que hagis pogut retornar amb la salut recobrada.

    ResponElimina
  4. Ben arribat a Tororo, Sergi! La petjada deixada et retorna amb aquesta càlida acolida que has rebut. Felicitacions i endavant!

    ResponElimina
  5. Sergi, ben retornat a Uganda. El que experimentes em recorda el canon "Quin goig i quina joia quan els germans s'estimen."

    ResponElimina
  6. Pare Sergi d' Assis:

    A tú i Comunitat,
    Bona Festa de l ' Assumpció de la Mare de Deu !

    ResponElimina
  7. Avui és el dia de la Mare de Déu, moltes felicitats!!!
    Aquí se celebra també?
    Diria que fa temps en vas dir alguna cosa però ara no ho recordo...
    Moltes gràcies, Sergi!!!

    ResponElimina
  8. Està clar Sergi que t'has guanyat el cor i la confiança de la gent d'Uganda. Són persones generoses que intenten tornar-te tot allò que els hi estàs donant cada dia. I no només es tracta de la feina que fas sinó també de tots els gestos i paraules que tens cap a ells. Molts ànims i forces per tornar a la normalitat. Espero que et trobis bé a nivell de salut.

    ResponElimina
  9. Què bonic...!!! Tornada a la "normalitat" és el millor que hi ha.

    ResponElimina