dimecres, 10 d’abril del 2024

En els 40 anys de TVMalgrat


M’arriben dues fotos d’un acte a Malgrat en commemoració dels 40 anys de TVMalgrat. I en veure-hi la meva imatge, lògicament em venen al cap els records del temps que hi vaig presentar les notícies (ara fa uns trenta anys). Hi havia un ambient bonic: en “Pinu” Vergés als esports, l’Emili Hugas a la part tècnica, la Núria Martín i jo presentant, i en Jordi Medina amb visites freqüents als estudis. 

A vegades no donem prou valor als mitjans locals, i penso que en tenen molta. O ens sembla que no els segueix ningú, i per això aleshores em sorprenia quan força gent em deia que m’havien vist per la tele. TVMalgrat era un mitjà independent i un servei voluntari al poble. Ja fa anys que es va tancar, penso que aquests projectes necessiten un finançament estable. I em fa l’efecte que no s’ha reemplaçat encara per ningú.

Només un comentari jocós: dues persones diferents m’han enviat imatges de l’acte. I en ambdues hi veig la meva imatge en pantalla. Espero que no fos com la imatge permanent de la Infanta Elena al “Persones Humanes”!

10 comentaris:

  1. Bon dia Pare Sergi d' Assis !!

    Ha estat una bona sorpresa per a mi !!

    Salutacions a tots.

    ResponElimina
  2. Fa gràcia el que dius, Sergi!!!
    Jove eres, però es veu clarament que ets tu, no has canviat, com la infanta Elena jejejeje...

    ResponElimina
  3. M'has fet riure recordant la imatge de la infanta Elena als Persones Humanes! Era un programa que m'encantava. Te raó la Marta que tot i que una mica més jove no has canviat tant....

    ResponElimina
  4. Recordo el dia que m,ho vas explicar ....periodista ... Anàvem cap a Catalunya ràdio ,,per una entrevista que et varen fer . És bonic recordar fets i vivències .Que jove , però com la Marta diu...ets tu .Una abraçada

    ResponElimina
  5. Si, Sergi, de vegades les feines que un fa de voluntarietat i servei al poble no estan prou reconegudes. Però els qui al llarg de 15 anys vàrem fer TV Malgrat sabem de la sort que tenim de poder reviure en imatges aquests records de la nostra vida que perduren en el temps gràcies a la nostra tasca i a la seva digitalització.
    La teva imatge era una de les moltes que van sortir durant l'acte!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oh Pinu!!! Gràcies per escriure!!! Em tranquil·litza saber que la meva imatge no va ser com la de la Infanta Elena haha!! Una abraçada

      Elimina
  6. Crec que ens hem quedat amb la imatge de la infanta Elena amb els mocs penjant i no hem pensat en el paper que tenen les tv locals com a trampolins per a periodistes que volen arribar a les grans cadenes. Ja sabem que a tu no et van portar al gran periodisme, però segur que tots en coneixem més d'un que els seus inicis van ser en una d'elles. Axí que moltes gràcies atots pe la feina que fan!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, Marta. Pel que conec, no és que els grans mitjans estiguin pendents de caçar talents als mitjans locals (com pot fer un gran equip de futbol amb altres equips més modestos), però és una experiència que els prepara molt bé de cara als grans mitjans i que penso que és valorada en un currículum pel que això suposa.

      Elimina
  7. Hola Sergi! No sabia res de la teva faceta de presentador televisiu. Ja veig que tots tenim un passat.

    ResponElimina