dimarts, 16 d’abril del 2024

Moments de Cel


Aquests dies estic a Kampala per la renovació del visat i altres gestions. Per a la renovació em demanen força documents, i previsiblement serà per tres anys més. És un permís de treball que donen com a missioner i cooperant.

Ahir vaig visitar la Catedral de Kampala per primera vegada. És una zona amb força silenci, i dins hi havia una claror tènue i persones pregant individualment. Amb els auriculars vaig escoltar repetidament aquest motet marià de Pau Casals, que se’m fa més especial perquè soc un dels escolans que hi canten:

 

I sí, van ser moments de Cel. De consciència del moment que estic vivint, i d’oferir els projectes que porto al cor. Sento que estic en mans de Déu. I per això, malgrat les incerteses, visc amb confiança. Però també amb humilitat, perquè tinc clar que tot tot tot està a les seves mans. Amb una traça infinita, Ell va dibuixant el camí que cal seguir.


7 comentaris:

  1. Me n'alegro molt, Sergi, que puguis gaudir d'aquests moments de pau i tranquilitat!!! Gràcies per compartir-ho i per la preciosa peça de l'Escolania!!!

    ResponElimina
  2. De tant en tant tenim aquests moments de pau i alegria que ens ajuden a superar els dies difícils. Són com un regal. M'alegro que hagis pogut experimentar un d'aquests

    ResponElimina
  3. Gracias Sergi por compartir esos momentos de gracia, son un regalo; todos los valoramos y podríamos decir que los necesitamos, pero también en nuestra vida nos hemos de predisponer para ellos y estar atentos a acogerlos

    ResponElimina
  4. GRÀCIES Sergi per les teves paraules escrites . Jo també escoltare amb atenció el motet !!! M,ha cridat l'atenció la foto del noi pregant davant de l,imatge de la Verge Maria ....al carrer .
    Cuida,t molt !!!!

    ResponElimina
  5. Amb tres anys més,
    pots donar un bon futur a la granja
    I a tot el que portes entremans !!

    Salutacions i bon descans !!

    ResponElimina
  6. Els temes burocràtics acostumen a portar temps i portar-ho amb calma i tranquil·litat sempre hi ajuda. El motet molt bonic; interpretació magnífica de l'Escolania.

    ResponElimina
  7. Moltes gràcies pels vostres comentaris!

    ResponElimina