dijous, 16 de maig del 2024

Cirurgia reconstructiva de la uretra


Hola des de Catalunya! Ara ja és clar que m'hauran d'operar, em faran una cirurgia reconstructiva de la uretra. És una operació una mica complexa. L'uròleg, responent les meves preguntes, em va ser molt franc: "No et pensis que això és treure un quist i te'n vas. És una reconstrucció". Però és un cirurgià que ha fet 800 operacions de reconstrucció de la uretra, té experiència.

M'heu escrit alguns que m'havíeu vist a Vespres o aquest matí a Laudes-Missa. Sí, però avui mateix seré fora al dentista. I la setmana vinent seré fora quatre dies. Continuo amb proves i visites mèdiques de diverses menes. 

Ara mateix em costa posar paraules a les sensacions havent tornat després de 3 anys i mig. Em sento molt agraït, però també desubicat pel contrast entre Uganda i Catalunya. És inevitable. Però tinc Pau.

Depèn de com evolucioni tot el tema mèdic, faré alguna entrada nova parlant-ne o bé simplement afegiré alguna informació en els comentaris. Pels qui m'heu dit de venir, de moment em costa fer previsió. M'imagino que en general serà més fàcil quedar entre setmana, però ja ho anirem veient.

Foto: des de la meva nova cel·la, abans de la pluja molt generosa que cau mentre us escric aquestes ratlles.

17 comentaris:

  1. Ben retornat a Montserrat, desitjo que et vagi molt bé la operació i la recuperació perquè puguis retornar amb plena salut a la teva estimada Uganda.

    ResponElimina
  2. Ben tornat a casa Sergi. Fa anys que em dedico al món de la cirurgia és una intervenció de recuperació lenta però molt agraïda. Segur que tot anirà bé molts ànims

    ResponElimina
  3. Gaudeix d'aquest temps a Montserrat i que la part mèdica et vagi molt bé

    ResponElimina
  4. És un goig saber que ets aquí altra vegada, el que no està tan bé és el motiu pel que has vingut.
    Que tot et vagi bé, Sergi!!!

    ResponElimina
  5. Hola Sergi !! benvingut a Casa .
    Es bonic veure com comparteixes les liturgies a
    Montserrat.Penso que es la mostra de que la teva salud encara et permet fer una mica de vida normal.Cuida,t i deixa que et cuidin. Una abraçada

    ResponElimina
  6. Pare Sergi d' Assis, bon vespre:

    Tant si pots tornar a Uganda,
    Com si haguessis de quedar-te a Montserrat,
    per la teva salut, TOT ÉS GRÀCIA !!

    Els camins de Déu, a la primeria,
    ens poden semblar un misteri,
    peró anys mes tard , hi podem trobar
    l' explicació.

    VISQUEM-LOS AMB PAU!!

    Estas present en la Pregària Litúrgica.

    Bon descans reparador !!

    Per cert, tens un balcón maquissim !!

    Demá, faig la maleteta !!

    ResponElimina
  7. Estimat Sergi d'Assís.
    A vegades es fissura algun pilar del nostre claustre interior (cf. Jaume Duran).
    Es repara (o reconstrueix) i punt tot i que sovint significa un contratemps i una molèstia, com sempre que tens paletes a casa.

    Tu has estimat i estimes molt: en el teu claustre interior benedictí tens MOLTA Vida per compartir.
    El meu conhort s'uneix al de tantes persones que t'estimem i et tenim present.

    ResponElimina
  8. Benvingut, Sergi! Molts ànims en aquest recorregut mèdic. Estàs en bones mans i, si Déu vol, tot anirà bé. Ja saps que t'acompanya la pregària de la gent que t'estima.

    ResponElimina
  9. Desitjo que l'operació vagi bé, una abraçada 😘

    ResponElimina
  10. Coratge, Sergi! Tot anirà bé. Compte amb les meves pregàries!!!

    ResponElimina
  11. Benvingut a casa Sergi!! Es deu fer estrany tornar a veure la comunitat de Montserrat, família i amics després d'aquests anys. Però bé en el teu cas t'has mantingut sempre en contacte de forma telemàtica a tots nosaltres. Ara preguem perquè l'intervenció vagi bé i sobretot que la recuperació sigui bona perquè així puguis tornar amb bona salut cap a Uganda. Una abraçada des de Sant Vicenç dels Horts! Molts ànims de part de tota la família!

    ResponElimina
  12. Benvingut Sergi, encara que sigui per una “reparació” que no hauria hagut de ser, però ara toca això i segur que anirà bé, no pot ser d’altra forma, estàs en bones mans: de Deu per descomptat, al que tots els molts i moltes que t’estimem, li demanem, i també de uns bons metges. Així, doncs molt ànims i una molt forta abraçada.

    ResponElimina
  13. Moltíssima força Sergi. Et tindré present en les pregàries, i dins de la situació horrible, espero que passi ràpid i sense més complicacions. Una abraçada molt forta

    ResponElimina
  14. Moltes gràcies pels vostres comentaris, alguns dels quals de gent poc habitual en aquest espai!

    ResponElimina
  15. Hola Sergi. Des d'aquest espai del blog he pogut conéixer una mica més els detalls de l'operació que t'han de fer. Molta força i confiança, que estàs en bones mans. Aprofita aquests dies previs per carregar piles amb la conversa amb els teus companys monjos,
    amb les passejades pel jardí, que ara deu estar ben florit i amb la contemplació de la muntanya. El primer dissabte de juny vinc a Montserrat per a una celebració amb amics. No sé si estaràs operat i convalescent ja. En tot cas, si fos possible, m'agradaria saludar-te i conéixer-te personalment. Potser a la sagristia, després de Conventual, pugui ser un bon moment. I sinò, no passa res. Ànims i endavant les atxes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ma. Àngels, no compto que ens puguem veure en aquesta ocasió. Però si em dones un correu o whatsapp no els publicaré i et puc escriure directament.

      Elimina
  16. Benvingut a casa, tot i les circumstàncies. Esperem l'operació vagi bé i la recuperació sigui ràpida.

    ResponElimina