diumenge, 30 d’agost del 2026

L'Hèctor, teatre i política


Aquests dies hem tingut una visita potser més atípica que d'altres: un home format a l'Institut del Teatre que al mateix temps ha estat molt implicat en política a l'Ajuntament de Barcelona i actualment a la Generalitat. No el coneixia, però coneguts comuns ens van posar en contacte i el resultat ha estat ben fecund!

Va organitzar un taller de teatre per als alumnes de Saint Henry's Primary School. Amb només tres dies no es poden fer filigranes, però va escollir la història d'una llegenda de la tribu dels Baganda (la més present a Kampala) i va ensenyar recursos interessants per tenir en compte a l'hora de fer teatre. 


Com que continuem amb la prohibició de sortides escolars, va fer possible que els alumnes anessin a peu a jugar un torneig informal en un camp amb gespa artificial. Com van xalar tots plegats!!! D'entrada els va guiar a través d'exercicis d'escalfament, i després el professor d'esports va coordinar els diferents partits de futbol. 


A la House of the Good Samaritan ens va fer una xerrada sobre el seu itinerari professional, posant l'accent en l'etapa actual a la Generalitat. Tremendament interessant.

Gràcies per visitar-nos, Hèctor!!

1 comentari:

  1. Enhorabona per la feina de l'Hector. Segur que els joves s'ho van passar d'allò més bé tant en la part de teatre com en la part més esportiva.

    ResponElimina