dijous, 3 de febrer del 2022

Vacunat!


Aquesta setmana m’han posat la vacuna! Vaig sentir que havien arribat vacunes per la zona del monestir, i al cap d’uns dies vaig aconseguir que me la posessin. Tot és força desorganitzat: vaig anar a primera hora a un lloc de la policia que m’havien dit que en tenien, i vaig demanar a una senyora que va arribar uniformada si me la podrien posar. Em va dir que l’hauria de seguir fins a un altre lloc. Després de caminar un bon tros per la carretera, vam anar a parar a un centre. I a fora al carrer ens la va posar ella mateixa a un noi i a mi, asseguts en un pedrís. Després vaig veure tot de gent que l’anaven a distribuir pels poblats. És bon senyal: de mica en mica van arribant les vacunes, molt lentament i a tongades. Però almenys sembla que van arribant. M’han posat la Johnson & Johnson, que és d’una dosi.

Darrerament algú m’ha dit que m’havia enviat un comentari i jo no l’havia rebut. I un altre comentari em va arribar sense nom, i no el vaig publicar. Hi poden haver problemes tècnics. Si mai us passa, està bé que insistiu o m’ho digueu per si ho podem solucionar. Gràcies!

6 comentaris:

  1. Quina bona notícia, Sergi!!! T'has trobat bé? A casa meva hi va haver reaccions de tot tipus...
    És una alegria saber que us van arribant. Esperem que segueixi així!!!

    ResponElimina
  2. Es una excel.lent notícia! Veient com ha anat aquesta darrera onada a Europa, queda clar que les vacunes protegeixen, si més no, de la malaltia greu i això dona esperança. Tant de bo vagin arribant a tot arreu.

    ResponElimina
  3. Dins d'aquesta situació tant injusta de repartiment de Vacunes, a nivell mundial,
    és una molt bona notícia.

    Dessitjo de tot cor, que la seva administració,
    contribuí a un millor ritme, més àgil i ordenat.

    Deixa'm dir-te que la fotografia l' he trobat
    maquíssima.
    En el primer instant, m'he pensat que estavem
    en animàda conversa al voltant de l' arbre...
    després, ja he vist de qué és tractava .

    Que tingueu una bona tarda.

    ResponElimina
  4. "...continuï a un millor ritme..."

    ResponElimina
  5. Enhorabona Sergi! Content perquè ja tens posada la vacuna i també content perquè les vacunes finalment arriben a l'Àfrica més pobra.

    ResponElimina