dimarts, 30 d’abril del 2024

Viatge a Catalunya


Fa uns dies us comentava que era a Kampala per diverses gestions (“Moments de Cel” ho vaig anomenar). Com us vaig dir, una de les gestions era el visat (que encara no està resolt i caduca aquesta setmana!). I una altra eren temes de salut. Efectivament, des de l’operació de finals de desembre hi han hagut problemes, penso que provocats principalment per la falsa via que van fer en sondar-me per l’orina (cosa que van fer simplement per prevenció, perquè no havia presentat cap dificultat prèvia). Això va causar una ferida interna que sembla ser que no s’ha curat.

Quan vaig marxar de l’hospital, el pronòstic dels metges era que aniria millorant. Però no ha estat així. I com que fa uns dies el metge de Kampala em va donar un diagnòstic que no és compartit pels uròlegs catalans, m’han aconsellat que vagi a Catalunya per fer-me proves (i jo penso que probablement operar). 

Per tant, el cap de setmana del 12 de maig tinc previst volar cap a Catalunya. Sobretot les dues primeres setmanes tinc diverses proves mèdiques (perquè aprofitaré per fer revisió una mica de tot). I després lògicament seré a Montserrat. Quan s’hagi acabat tot aquest procés (crec que en tinc mínim per un mes), tornaré a Uganda.

Els qui heu parlat amb mi darrerament no heu notat res, excepte si us ho he dit. I és que a nivell d’ànims estic molt bé, i faig vida normal. Però no estic prou bé a nivell físic, i això és el que cal remeiar. Estic esperançat. 

Amb aquestes ratlles, dono tothom per assabentat. No faré missatges personals, perquè els qui seguiu la meva activitat a l’Àfrica ja ho haureu llegit aquí. 

PD: Pel que fa a la trobada d’El Jardí dels Arbres del mes de maig, la mantenim com estava prevista.

PD2: Afegeixo que aquest divendres em bloquegen la línia de mòbil perquè el visat no està actualitzat. Faré tot el que pugui per mantenir la comunicació, però no puc garantir res. 

25 comentaris:

  1. Una bona sorpresa per a mí !!
    Encomano la teva salur a la Mare de Déu .

    Salutacions.

    ResponElimina
  2. Molts ànims Sergi! A veure si aconsegueixes que els metges d'aquí acabin de resoldre el tema físic. Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Quina il.lusió de saber que et tindrem a casa!!! Espero que aconsegueixis una resolució clara i ràpida del teu tema de salut!!! Les coses a casa sempre són millors!!! Preguem perquè així sigui!!! 🙏🏻

    ResponElimina
  4. Molts ànims Sergi!! Esperem et recuperis ben aviat. Una abraçada

    ResponElimina

  5. Prego perquè es curin les teves malalties. Carles M. Canals

    ResponElimina
  6. He afegit una nota a l’entrada, indicant que divendres em bloquegen la línia de mòbil perquè el visat no està actualitzat. Faré tot el que pugui per mantenir la comunicació, però no puc garantir res.

    ResponElimina
  7. Tu ets com l'arbre de què parla Job, que si el tallen, torna a brotar. Et duem en la pregària i també estem esperançades per tu. Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Marta. Jo en conec una altra: "Mala hierba nunca muere" haha!

      Elimina
    2. Molt ben pensat, Sergi! Tot i que, lògicament et deu saber greu deixar, momentàniament, la tasca que t'apassiona, uns bona revisió mèdica et donarà nous ànims. Coratge i endavant! Ens agradarà veure't a Montserrat. T'acompanyo amb la pregària i m'alegraré quan estiguis ben recuperat i puguis re emprendré aquesta tasca que t'apassiona.

      Elimina
  8. Que tot vagi bé, Sergi. Sé que estàs en bones mans. La seva saviesa et sanarà.

    ResponElimina
  9. Aquesta millora física que aconseguiràs a casa et permetrà seguir fent tant de bé per Uganda. Ara cal paciència i confiança. Desitgem que tot es vagi resolent. Molts records de tota la família Jorba.

    ResponElimina
  10. La millor opció que has decidit ,Sergi!!!
    La salud es primordial per poder fer feina i tenir ànims.
    Una forta abraçada i bon viatge !!!!

    ResponElimina
  11. Sergi, espero que aquí et facin el diagnòstic correcte,segur que si. Estarem pendents aquí al blog fins que et funcionó el telèfon. Bon viatge. Petons

    ResponElimina
  12. Una bona decisió. De segur que te'n sortiràs! Et tindrem present.

    ResponElimina
  13. La millor decisió Sergi, segur que et refaràs ben aviat. Una abraçada!!!

    ResponElimina
  14. Important la salut, tan necesaria per poder seguir treballant pels altres amb l'entusiasme i forçavque tu estas fent.
    Per sort al nostre pais tenim una medecina de qualitat, que ben segur solucionarà el problema. Anim.

    ResponElimina
  15. Ben tornat i que trobis una bona millora i que solucionis els problemes. Ens farà il.lisió veure't a Montserrat encara que sigui des de la distància. Fina Múrria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bé, Fina, no cal que sigui en la distància. Em faria il·lusió conèixer-te!

      Elimina
  16. Crec que el teu àngel va pensar que ja era hora que passessis algun temps a Catalunya i Montserrat. Gaudeix-ho. Serà fantàstic veure't i, espero, escoltar-te, encara que només sigui a través d'internet. Bon viatge i que et recuperis recuperis bé.

    ResponElimina
  17. Estaria bé que fossis a Montserrat a Pentecosta

    ResponElimina
  18. Sergi, em sap greu perquè tu no vols deixar la feina que estàs fent , però me’n alegro que vinguis perquè aquí els metges vegin be el que tens i hi posin remei com més aviat millor i una vegada bé puguis tornar amb bona salut. Molts ànims, sóm molts que preguem per tu.

    ResponElimina
  19. Celebro que t'hagis decidit a venir a Catalunya per mirar de resoldre aquests problemes de salut que fa temps et fan la guitza. Segurament la discrepància entre els diagnòstics dels metges d'Uganda i els de Catalunya ha estat providencial.

    ResponElimina
  20. Moltes gràcies pels vostres comentaris i les vostres mostres d'estimació!

    ResponElimina
  21. Bon vol i desitjo que aqui et recuperis ben aviat. Tambe desitjo que et puguem.saludar sense molestar-te massa. Una abraçada inmensa.

    ResponElimina