dimecres, 16 d’octubre del 2024

Amb el braç trencat



Dilluns vaig tenir un accident de moto. No sé ni si es pot qualificar d’accident, perquè va ser tontíssim. Passàvem per un camí en mal estat, i el motorista va perdre el control i vam caure enrere. Jo vaig picar el terra amb el braç, i el resultat és l’húmer esquerre trencat.

Estic al Kumi Orthopaedic Center (Kumi és una ciutat de l’interior). M’han d’operar aquest dijous al matí. Hi ha un monjo de Tororo que m’acompanya per cuidar-me (la comunitat s’ha portat molt bé!). 

El cirurgià és el propietari del centre. Li he compartit totes les meves aventures mèdiques dels darrers temps, i s’adona que cal anar alerta. També li he explicat que fa poques setmanes em van recomanar visitar el seu hospital per portar-hi nens a operar. I que el que menys m’imaginava era visitar-lo com a pacient. 

A la clínica de Tororo on vaig rebre les primeres atencions ja van venir tres estudiants, i després ha estat un continu de missatges d’estudiants, professors i treballadors del Benedictine Eye Hospital. En moments així hi ha persones que expressen més sentiments que en el dia a dia, com qui em diu que no té ningú més que jo i coses per l’estil. Hi ha coses que em fan impressió, perquè crec que conec bé les meves limitacions.

21 comentaris:

  1. Que vagi molt bé l'operació i deixa't cuidar. Una abraçada des de Barcelona.

    ResponElimina
  2. Una bona sorpresa !!

    D' aquesta " LLIMONA" ,
    fes-te'n " UNA BONA LLIMONADA !!

    Temps per descansar...
    Temps perpregar amb l ' Escriptura...
    Temps per relacionar-te amb els grans
    autors de tots els temps....

    Poden ser unes setmanes delicioses !!
    Tot entrebanc, té la seva part positiva !!

    Esperem noticies !!.

    ResponElimina
  3. Vaja Sergi, quin greu!!! És un no parar, per favor... Sempre podràs dir que has anat a Uganda per temes mèdics, jejejeje
    Pregarem per tu i també per l'encert del cirurgià!!!

    ResponElimina
  4. Sergi, ¡cuánto siento la noticia de tu caída!, espero y deseo vaya bien la operación y pronto nos puedas dar noticias de la misma

    ResponElimina
  5. Molts ànims, Sergi! T'acompanya la pregària de moltes persones.

    ResponElimina
  6. Una abraçada i preguem perquè et recuperis ben aviat!

    ResponElimina
  7. Caram, Sergi, quin greu! Que vagi molt bé l'operació i la recuperació. Tocarà tornar a fer bondat una temporadeta més... Ànims!

    ResponElimina
  8. Sergi, que tinguis una bona recuperació i deixa't cuidar

    ResponElimina
  9. Sergi!! Molts ànims, vaja temporadeta!! Que vagi molt bé la intervenció i ja ens informaràs. Una abraçada

    ResponElimina
  10. Que l'operació vagi el millor possible. Molts ànims

    ResponElimina
  11. Em sap greu Sergi !!!cuida
    ,t molt i fes una Bona recuperacio. UNUna forta abraçada

    ResponElimina
  12. Cuida't molt Sergi i deixa't cuidar també. Una forta abraçada

    ResponElimina
  13. Caram Sergi!!! Quina mala sort. No pares !!!. De totes maneres, donem gràcies a Deu que només hagi sigut l’humer i preguem que vagi bé l’operació i et recuperis ben aviat .

    ResponElimina
  14. Estic força immobilitzat amb braç alçat. Dolor sí, però més o menys controlat. Doctor diu operació va anar bé

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia!!!! Una abraçada I molts anims.

      Elimina
    2. Gràcies, Sergi!!!
      Espero i prego perquè totes vagi posant al seu lloc aviat!!!

      Elimina
    3. Celebro que la operació hagi anat bé. Ara que tinguis una bona recuperació. Amb calma, no vulguis córrer, generalment les recuperacions son lentes

      Elimina
  15. Sergi, que tinguis una bona recuperació... cuida't!!!

    ResponElimina
  16. Molts ànims Sergi! Que et recuperis ben aviat per tornar a estar a tope!

    ResponElimina
  17. Gràcies pel vostre suport

    ResponElimina
  18. Molts ànims, Sergi!!! Una abraçada ben gran!!!

    ResponElimina