dimarts, 9 de setembre del 2025

La Polline


La Polline va quedar òrfena de pare als 3 anys. La mare es va ajuntar a un altre home, i li van pagar els estudis fins a acabar la Secundària. Però el padrastre va dir que no li podien pagar res més, perquè tenien altres nens a la casa. És una situació que es dona moltes vegades: el pare sobrevingut no dona suport a continuar pagant l'educació dels fills de l'altre home i prioritza els seus propis fills. 

I en el cas de les noies, com us he comentat altres vegades, l'educació secundària o superior és la més delicada. Perquè consideren que, si no hi ha diners per a tothom, les noies estan per casar i s'hauran de dedicar a altres coses com cuidar la casa o criar els fills. 

Quant a la Polline, gràcies a una tia monja va poder començar un curs de Comptabilitat i Finances. Però en el darrer tram han quedat encallades i sense diners per continuar. La seva tia em va demanar ajuda, i gràcies a uns donants d'El gra de mostassa està inscrita per al darrer semestre. Tant de bo que li pugui servir per trobar una feina del seu ram!

6 comentaris:

  1. Pare Sergi d' Assis, bon dia .

    Dessitjo de tot cor, que la Polline,
    pugui continuar els seus estudis,
    amb els nostres grans de mostassa.

    Salutacions !!

    ResponElimina
  2. Realment és molt bona la feina que fas. Esperem que pugui continuar els seus estudis i aconseguir un bon lloc de treball!!!
    Moltes gràcies, Sergi, per tot que ens expliques!!!

    ResponElimina
  3. Hola ,torno a fer servir el respon.
    Molt ànims, desde la llunyania, per aquesta noia que poder estudiar ,l,hi es tant dificil per el lloc on viu.
    Entre tots , potser tindra l,oportunitat de tenir un lloc per poder treballar.
    Grácies per explicar.nos aquestes realitats que tenim tant allunyades.

    ResponElimina
  4. Molta sort per a la Polline! Que la vida li doni l'oportunitat de ser el que vulgui ella, més enllà dels estereotips culturals. Se la veu una noia amb ganes de construir el seu futur. Endavant!

    ResponElimina
  5. Gràcies per les persones que col·laboren al Gra de Mostassa a través dels diversos donatius. I esperem que la Polline pugui treure'n el màxim profit.

    ResponElimina